今日遲左起身,但番到學校都仲好早。今日派左生物,經濟同埋普通話, 三科都考得ok啦,但系揀科我都唔會揀果兩科,因為記性差,
今次考得ok都系因為背到死先背到番離。 上中文堂真系好撚無癮(sor,唔該講粗口,但壓制唔到)
黎婉X癡撚線,教得差就吾講啦,成日都無理取鬧(點解個個中文老師都系甘嫁)。
睇離我既揀科都系唔變嫁啦,因為好多間大學同埋出去做野都系要物理and化學,
今日聽埋miss chan既簡介就有所確定。
--End