終於攞左成績表啦,放下心頭大石,今年成績我覺得都ok嫁。不過見家長之前俾黎婉慧見到
行左過離同我同埋我啊媽講野,佢一味起度將我d衰野,成日都話我傾計,
你估我想嫁,我畫畫你唔俾,見完黎婉慧之後比我啊媽鬧到狗血林頭o(︶︿︶)o 唉
不過果天唔系瞎既,我有努力過,佢唔會唔俾面你(我既人生道理,不過仲有好多,除左神,各位基督徒-_-。sorry!)
今次見黃sir(第一次見佢,有d驚,驚佢知道我成日打機,咁就死得),不過都考得幾好,
估唔到上堂日日都起度hea既我竟然考到頭20(班),想知果d就起msn搵我啦。
今次睇到咁既成績都幾開心,不過下年就真系要努力,希望班fd都系咁林。
--End
|