| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 13 日 星期六  |
| halo!!我愛你 |
分類: 未分類 |

今日一朝早冼頭點知被人吊,
以後拾野點知個銀包唔見左搵左
好久都唔見,累到阿媽都唔認得
點知阿爸拿番我ga銀包走來,
這刻我好無奈囉,以後我出左去打
乒乓球行到去我打左一陣果d人
廢到嘔電以後我想返歸點知老豆
打比我叫我去排球場找我家姐我
家姐話6點先同我返歸我家姐叫
我打唔打排球我唔打坐左一陣
我好悶迫於無奈先知打排球,6點
我同家姐好z店買野飲我見有d
肚餓同家姐去冷麵店買冷麵我叫
他比多d spicy;spicy 到我想死
餃我飲囇d野飲,飽到胃痛
今日講到e道,係咁先○《》○

|
|
|
pkwong 於 2006-05-14 10:26 PM 發表:
妖.........個日記好撚 q 7 人........
得間上去我果去睇下 la .....
小矮人...
|
|
|
LOWKAYU 於 2006-05-14 09:53 PM 發表:
|
|
|
Date : 2006/5/13 Time : 下午 07:15
From : 李承臻
hi
Date : 2006/5/13 Time : 下午 07:15
To : 陳子陽
hi
Date : 2006/5/13 Time : 下午 07:15
To : 李承臻
你中意邊個?
Date : 2006/5/13 Time : 下午 07:13
From : 陳子陽
傅志恩.....
|
|
|
yyy0234 於 2006-05-13 09:27 PM 發表:
|
|