| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 9 日 星期五  |
| 2009-01-09 |
分類: 未分類 |
踏入考試的第二日..
考英文同埋中文作文...
1B D人都係咁...
我地四個人將一條友個袋..
放左係1B一條友張枱到..
1B個個人一番到..
將個袋一野扔落地...
跟住我地班個個
又將佢個1B條友個袋扔番落地...
仲踩左一腳= =
打鐘LU...
考英文...
好多人都話易..
我就冇咩把握攞高分啦...
不過一定合格LOR...
小息..
落左去食野...
凍到狂震.....
上去考埋中作...
寫左540字
寫第3個題目..
放學同人去OK食野....
星期一考試加油!!!
|
|
|
小mini的威力好強, 好驚坐係佢旁邊比佢打......
|
網主回覆
THZ FOR CM=]'
Posted at 2009-01-13 01:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你都加油啦!!!我個名係DICKSON..唔係DIXKSON Posted at 2009-01-13 01:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
糖糖 於 2009-01-09 06:55 PM 發表:
halo 我都係exam-ing 一齊+油嚕!! 
|
網主回覆
嗯!!! Posted at 2009-01-12 04:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|