| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 12 日 星期四  |
| 2009-03-12 |
分類: 未分類 |
今日係DAY V...
今朝遲左兩班車..
7:45先番到去...
好彩冇咩功課要做.
一堂ENG...
又默書...
我100分..
兩堂中文..
派作文..
1堂幾謄左兩篇作文...
寫左手軟....
EPA...
又默書....
我錯左一個...
中史...
黎SIR講書真係唔會悶..
抄筆記..
LUNCH..
去左明利食..
兩堂H.E.
條野仲未整好呀..
我同佢講
話我要準備田徑學界所以冇時間做.^.^
GAP堂...
肥LEE又話呢堂揀位坐..
又推到星期一先..
一個星期又就黎完啦!!!!
|
網主回覆
thz!!!! Posted at 2009-03-16 09:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
調位.... Posted at 2009-03-16 09:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz!!! Posted at 2009-03-16 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|