訓到11點起左身,係到睇食客,
之後諗住叫遺言出黎打波,兩日無打,好悶==
點知佢話去83,頂!
點知睇完電視,一用電腦,就打電話黎,話出黎打波,唉,3點啦...
無計,真係好想打,就call埋詹s,
去到石排,見到慧慧...
唔記得石排爆場,去左原完,本身想去網球場踩D班場〝可惜個波係遺言..
之後去到原完,見到遺言D毛,最形咪係一齊個嘅街場友,行過黎拉低條庫比我睇毛,話我個D長過佢(遺言)架 形〝
之後又同D from1打,係咁win,但係就攪到我個『等』好痛呀!!
之後打完,遺言又叫我地請佢飲野,當然,我唔想詹s又比佢昆錢,就阻住佢,
最後遺言都無野飲
之後詹s同我行番屋企,我又陪佢等車,無自己行番屋企咁悶^^
天日又同佢地打啦,希望佢call多d人黎啦,次次都係我地,悶(最好call〝leo啦,leo唔好掛住睇AV啦!haha)
|