'*★|東尼;*|!
dickson197
暱稱: '*★*''的神仔''*|!
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-10
2011-12-31
2011-12-14
2011-11-22
2011-10-29
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 1921
今日人氣: 2
累積人氣: 6577
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 7 日  星期五   晴天


2010-05-07 分類: 未分類

今日本身應該係去潑辣雞屋企,

但無拿拿又話取消...叫我幫佢講,但d人又話知左好耐...鬧我=.=''

所以今日就去左玩...

一朝,就比欣欣call左去家城屋企...但我又call埋芝士...

佢黎呢到,都黎左半個中...點黎架...話請佢搭的士,又話唔制~賤貨!

之去到家城樓下,又話唔比上...有原因,唔講~

係樓下等到佢洛黎,又話番屋企玩facebook同食杯面,早知就唔等佢啦...

所以我就同芝士去左x盛院到食野,都幾抵食^^

跟住就去左石排打,打左陣,之媽佢就黎左,仲有d A班嘅人...

打左陣,我就去左對面場到,叫個個F.6教下我打波...學左之後,

覺得好似準左~連入幾球,係咁穿針,攪到屈左國威...第一個輸=.=''

但佢招『打關豆再走籃』就真係好佩服lor~

之後就打全場,好high,同wall-E(蔚然)一隊,係咁打快攻,

入得勁正~~

打打下,洛雨,就去左足球場到坐,係到睇喜喜羊~

之後之媽用糖糖黎『拐帶』一個可愛嘅小妹妹...真係好可憐~個小妹妹!

等到無咁大雨,就去左晴天屋到食野,我講左個gag攪到無人笑...sor~

食完野就去左wall-E屋企到玩,佢屋企都佈置得幾好~但有D低B.....

之後玩誠實與大膽,呢個遊戲真係好,幾大多岩玩,

但我輸左先慘...係咁係到跳,明知我唔夠高~

6點到,就一齊番屋企~

岩岩番到屋企,睇完套葉問2,真係好好睇,睇下啦,之媽,好正呀!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

我今日好想黎架...但一定會好麻煩,我唔知點去~又帶唔夠錢~

Sorry Sorry~原諒我啦!~

 






訪客留言 (返回 dickson197 的日誌)


HonYuenChing 於 2010-05-08 10:39 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sadlovestory 於 2010-05-07 11:55 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bruce2513 於 2010-05-07 11:36 PM 發表:
我緊係勁啦d走籃~
你跳得好樣衰=.="
cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你收皮啦...唔係話你走籃丫...膠=.=''
Posted at 2010-05-07 11:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



karman_3100 於 2010-05-07 09:25 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]



siukwok123 於 2010-05-07 09:18 PM 發表:
2*.我冇拐帶佢喎..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chim5354 於 2010-05-07 08:57 PM 發表:
1*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]