今日要交vocab,好彩我番到學做哂~
第一堂教性教育,以為有得真人示範~點知無...唉~
蔚然又唔番~
英文堂,竟然比老師罰小息又=.=''
我明明做哂,仲等我話我一定唔洗罰tim...
原來我唔記得寫番上次個d句子...唉~
不過我勁快就做哂~haha
中文堂,到我要出去講,諗住講下笑,可以放鬆d,
但我見到『你』個樣好似好唔開心咁.....攪到我唔知點解好驚~
攪到講野疾疾地,都唔關『你』事嘅~唔好誤會~
最後得個6.5分,高分唔過魚魚你呀...唉=.=''
drama堂,同個組人一組,除左班長同17係正常人,就個個都係xx架啦~
明真攪到我染左『明真病毒』~
放學同Leo1on1,輸左,都估到=.=''
之後同自己班打,打完就去左飲野,
我溝d自由針真係好好飲^o^
同芝士傾左兩個中~真係勁~~!!!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
其實我之前真係中意你~但而家嘅我只係想同你做FD!!~~
|