今日d堂都好無聊,係中文堂先正~
首先測哂d野,之後先上堂...
之後上堂,笑到仆左=.=''
首先係之媽講野,講得好正~仲要加佢個爛gag洛去,笑死~同魚魚一樣分呀!!!!
之後就係肥肥係到坐爛chair,本身只係笑左笑,但係見蔚然笑到...所以攪到我到笑到低左^o^
平時好多人都好似好乖,唔串老師,但甜雨堂,連『10』都係到串老師,好正........
笑左成堂,就去食MX,勁好味,至小好過上次個d米粉....唉~
放左學,去打波,本身以為有場打,點知佢地比人踩左...唉,咁無計,
我地都去左踩場,踩D班場,一去,李了就扮大佬咁洛黎睇住班細~帥~~
最後踩場成功,同佢地一齊打,我同李了一隊,打蔚然leo同芝士,
同李了一組,好似特別勁,係咁入,罰球,邊到都成日入,wow~
有球快攻,我一接,瞄左陣,就射,都入左...都覺得有d 6,最後win左~^^
都好開心~
打完就去左公園玩,多左個呂班長,好多次都係佢做,haha,
其實係佢on左...因為佢怕我地用『武器』打佢,係到避...唉~
之後佢拎BB彈槍出黎,兩把,仲high(知你地會笑架啦...但都唔好咁大聲)
天日要跑呀...拎多d膠袋去玩先^o^haha~
(提你呀蔚然,係7點9係你樓下等呀~)
|