'*★|東尼;*|!
dickson197
暱稱: '*★*''的神仔''*|!
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-10
2011-12-31
2011-12-14
2011-11-22
2011-10-29
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 1921
今日人氣: 1
累積人氣: 6541
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 14 日  星期五   晴天


2010-05-14 分類: 未分類

今日d堂都好無聊,係中文堂先正~

首先測哂d野,之後先上堂...

之後上堂,笑到仆左=.=''

首先係之媽講野,講得好正~仲要加佢個爛gag洛去,笑死~同魚魚一樣分呀!!!!

之後就係肥肥係到坐爛chair,本身只係笑左笑,但係見蔚然笑到...所以攪到我到笑到低左^o^

平時好多人都好似好乖,唔串老師,但甜雨堂,連『10』都係到串老師,好正........

笑左成堂,就去食MX,勁好味,至小好過上次個d米粉....唉~

放左學,去打波,本身以為有場打,點知佢地比人踩左...唉,咁無計,

我地都去左踩場,踩D班場,一去,李了就扮大佬咁洛黎睇住班細~帥~~

最後踩場成功,同佢地一齊打,我同李了一隊,打蔚然leo同芝士,

同李了一組,好似特別勁,係咁入,罰球,邊到都成日入,wow~

有球快攻,我一接,瞄左陣,就射,都入左...都覺得有d 6,最後win左~^^

都好開心~

打完就去左公園玩,多左個呂班長,好多次都係佢做,haha,

其實係佢on左...因為佢怕我地用『武器』打佢,係到避...唉~

之後佢拎BB彈槍出黎,兩把,仲high(知你地會笑架啦...但都唔好咁大聲)

天日要跑呀...拎多d膠袋去玩先^o^haha~

(提你呀蔚然,係7點9係你樓下等呀~)






訪客留言 (返回 dickson197 的日誌)


bruce2513 於 2010-05-14 10:45 PM 發表:
CM"
好彩你提我姐,
唔係一定唔記得,
你知嫁啦 =.="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chy6067 於 2010-05-14 10:28 PM 發表:
垃圾咪你呢d囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sadlovestory 於 2010-05-14 10:26 PM 發表:
你地好悶啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PinEaPplE520 於 2010-05-14 09:40 PM 發表:
cOmM2zTT^__________^
回`MYLOVEBABII:))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chim5354 於 2010-05-14 09:29 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wongdipying 於 2010-05-14 09:20 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siukwok123 於 2010-05-14 08:26 PM 發表:
嘻,..俾多個CM你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karman_3100 於 2010-05-14 08:20 PM 發表:
1*comment!`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siukwok123 於 2010-05-14 08:18 PM 發表:
1*****..我又要叻..cm!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]