唉,今日成日都係到比人要脅...真係好辛苦~...~
講左兩樣野比芝士聽,佢都差D爆左出去,好彩我睇住佢,...
Lunch係學校食,同欣欣佢地一齊食,之後Leo行過黎話佢win左wall-E
我諗一定係wall-E讓佢lor...ha...
上到去,無野做,抄番數學d答案,係到hea,
之後見到之媽佢地係到玩...又唔預埋我...悶死~
1點3,就閃左去1樓企,係到睇波...無人知^o^
兩堂數學堂...勁想瞓...好彩miss都識攪下爛gag...之後洛堂前Half hour就比我地溫書~好人~
圖書堂,測個樣野,溫好書...但錯個s...shit man~
之後無拿拿裘記班友...舉中指...正~真係好想反擊,除褲屌尻佢~
放學係班到玩左陣...之後用芝士把虧遮,閃人~
下完巨雨,好靚個天~
|