'*★|東尼;*|!
dickson197
暱稱: '*★*''的神仔''*|!
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-10
2011-12-31
2011-12-14
2011-11-22
2011-10-29
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 1921
今日人氣: 13
累積人氣: 6588
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 23 日  星期三   晴天


1B★ 分類: 未分類

 

一年真係好快就過左諗番起,開學都好似係前幾日嘅事~
我會記住今年所有嘅事~打波,睇戲,食野,BBQ……..
 
1嘉城
D女仔,但成日幫人
2Leo
gag王,但真係幾正~
Jump shot屈機,打波幾型
但係就教壞我地
3陳曉彤
同佢唔多熟,
但有對兔仔牙,Q(t)
4陳蔚然
半分鐘速射小王子,石排街勾手小王子…..好多好多『小王子』
成日講無厘頭笑話.借錢一定唔還,個人有少少低能
打波勁,讀書廢希望佢唔好留級,
但應該係應班最靚仔(個人意見)
好多肌~!!
5FatFat
人如其名,
但要玩起上黎都幾Ok
做戲好點.!
6周健文
Badminton勁啦,
英文Ok
但就成日『收錢』~
7Karman
女仔之中都叫做幾玩得,
學好多樂器(但唔知好唔好聽)
都幾攪笑,有時講野
想同佢做fd.
(星星大聯盟盟主)
8姣魚
平陰,斜陰,平陰,斜陰,都攪唔清啦
講起鬼故黎,都講得幾恐怖@@
唔講得笑,講唔岩聽就會變到好恐怖…(仲記得甜雨個堂)
9欣欣
自戀,仲要係嚴重個隻。
成日叫人唔要影佢(但我知佢好想我地影…)
成日都笑好高
10張定
轉書,呆呆地,同我爭女(真真)
教左佢轉筆,就快勁過我名師出高徒
11芝士
全班最好嘅朋友,成日傾心事,
但最近唔知佢做咩成日疾我….…中意溝女,仲要fake哂成班...
打波勁到…1on1同佢,未win過佢
希望下年都仲係同班,唔好轉班啦~@@
12吹水成
IS坐我旁,但佢成日唔帶書成日無聊就係到畫野,
成日都見佢去小童群益會,租CD(但唔知係咩CD)
13秦浩X
怕羞,老師叫親佢,都面紅,勁過我tim…
14女班長
成績好勁,好有鬥心,
成日同我講話邊個邊個係勁敵
但同我講無用
15Ceci
Cute,好靚,好Cool…
Badminton好勁佢嘅優點太多.打十世都打唔哂.
雖然知到同佢無機會,但都想同佢做fd,已經足夠~^^
(星星大聯盟盟主)
17許慧慧
說話方面幾好,但讀音唔係好準,
讀書勁到爆
有責任感個類人
18ChiLam
本身同佢唔係太熟,
但經過屏山咁個d野,
發現同佢d話題都幾岩Key
打字快到成日都覺得佢打字好似8找魚…just a joke
19真真
我嘅至愛,仲比C(之媽d fd)…唉,
唔想打
20之媽
人面廣,成日幫人,Cute,『射』野準!
D變態,又睇鬼片(一次10幾套)
嬲起人個個樣真係諗起都怕怕
應該係全班最靚,成日都好開朗╭*
(雖然我心入面仲有個更佳人選…ha)
21林志偉
講野唔正成日變成笑話
童軍,都幾型(有時覺得)
普通話屈機
22一尾主席
我愛羅風狂fans,畫漫畫幾靚
成日中文堂玩wall-E…有時仲攪埋我
23潑辣雞
有時都ok好人嘅…(有時啦,都唔多)
成日篤人背脊,二五仔
無理取鬧,雖然個名叫angle,但個人就一d都唔係
24xx(唔識打…sor)
同佢都算係fd掛,幾有良心
25老雞
小學fd,但就幾煩下
好玩得….其實係比我地玩
26Maka
單純,不過就快比之媽教壞lu…haha
普通話都係好勁啦~
27A
跑步快,覺得佢隻眼同男班長隻眼好似
(星星大聯盟副盟主)
28★肥婆
彈琴~
29男班長
中意A婷到死為左A婷咩都做,,,
之前為左佢電話,msnD…幫手做網上數學個Dtim…
30蕉權
淫呢,佢嘅招牌手勢大家都應該見過
但好有義氣~
31大元
成日比老師睇錯名讀錯
好可愛,畫d畫都係^^
易喊
32Linda
最愛星星,仲係星星大聯盟副盟主tim
成日上堂比我()
33輝輝
成日扮謙虛,但其實好勁
中意d特別嘅『冷血動物』
34業偉新
偷波勁到乜咁
好多頭皮….=.=’’
35Tik C
好有米,成日IS講我d私人問題
想同佢做fd.
(星星大聯盟副盟主)
36翁嘉麗
講野有時都幾串
37Miss Lee
好似我丫媽,講個D…XD
班主任成日小息Lunch同佢傾計
 
祝大家成縯好d~
希望大家下年都唔好轉班,都仲係同一班啦~!!(除左明真~)
Friend forever*
如果講咩得罪到大家就當我無打過啦~





訪客留言 (返回 dickson197 的日誌)


chy6067 於 2010-06-25 03:22 PM 發表:
comment"
挑,得3句
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mandy_97 於 2010-06-25 03:15 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bruce2513 於 2010-06-24 10:34 PM 發表:
cm"
讚得我太好,無言~
但願我唔洗留班姐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kyuentiksze 於 2010-06-24 09:39 PM 發表:
cm=]
我幫你更正la~
(星星大聯盟)
主席:karman ceci
副主席:me
X事:勞A
(勞熙婷專用的色狼二人組大聯盟)
主席:me karman
副主席:ceci
X事:琦葦
你參考下la~
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁多謝你D提示啦...
Posted at 2010-06-24 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



loheiting123 於 2010-06-24 05:40 PM 發表:
cm=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_hyan 於 2010-06-24 04:06 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



larrywong520 於 2010-06-24 09:16 AM 發表:
c0mm3nt =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



juliakary 於 2010-06-23 10:41 PM 發表:
`你冇睇過我打字咋`
我同chilam有得揮XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩...真係睇過先知...
Posted at 2010-06-23 11:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



leochan96 於 2010-06-23 09:58 PM 發表:
你唔記得左我個4個名?做咩唔講
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係唔記得...你咁鬼死多名...
Posted at 2010-06-23 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



s091181 於 2010-06-23 09:54 PM 發表:
CM
我係31號woo....我冇扮扮謙,...真係爆肺(廢)=="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係好假...
Posted at 2010-06-23 10:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]