'*★|東尼;*|!
dickson197
暱稱: '*★*''的神仔''*|!
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-10
2011-12-31
2011-12-14
2011-11-22
2011-10-29
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 1921
今日人氣: 11
累積人氣: 6551
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 24 日  星期四   晴天


2010-06-24 分類: 未分類

今日整個個IS,整成日...

番到去,又係到吹水,

之後去化學室做實驗...刷個d野刷到勁攰...

做完哂,仲有差唔多成個鐘...係到hea...仲有影左好多Linda d相~

Lunch,11點半,食到1點,個半鐘,所以去飲茶,

點知飲飲下...Leo同wall-E同Chi Lam去次所,Leo行埋黎,

話:『放個屁你比你~』就係咁..係到放左...另一枱呀叔聽到...都笑佢=.=''哈

雖然等d野食黎等左勁耐,但係食完,買埋野飲,都仲有成個鐘...

之後去安陰上面個場打波,跟隊...但琴日打到勁攰...所以好辛苦@@

11點7到,番番學校,又係到吹水,玩true or dare,

差唔多夠鐘就上去,之後就慘......

全部野都係我打哂咁濟...佢地畫下野,就玩左勁耐...唉,點解唔係同Chi Lam一組呢=.=''

放學,陪芝士等車,就番屋企。

四日假都唔知做D咩好....唉...唔通日日都打波...!?






訪客留言 (返回 dickson197 的日誌)


Mandy_97 於 2010-06-25 03:15 PM 發表:
CM;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karman_3100 於 2010-06-24 11:28 PM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bruce2513 於 2010-06-24 10:25 PM 發表:
cm"
4日打波,都應該會啦我~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



路加 於 2010-06-24 09:31 PM 發表:
cm~
唔打波都可以去游水LA~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



s091181 於 2010-06-24 07:46 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kyuentiksze 於 2010-06-24 07:38 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siukwok123 於 2010-06-24 07:05 PM 發表:
CM~呢4日俾你發夠你既春夢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chim5354 於 2010-06-24 06:41 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CandicePSY 於 2010-06-24 05:11 PM 發表:
CM~*
唔知打咩好...
sor
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



juliakary 於 2010-06-24 04:33 PM 發表:
.3.我地成班人返去鋤D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]