今日朝早又番暑期班,派左張小童證=]
今次整T-shirt,整得唔錯,廢事post上黎啦~煩
整完,又互比Facebook個D,因為今日係最後一堂~
番到屋企,睇左陣電視,換3去食飯,無次係準時!
比左30$買左英文答案,貴....但趕住用~
軒軒都黎埋~一齊食M記,之後去網球場,
無人= ="
之後石排,無人,2。
call左D人黎,一齊係到等.....但死人陳蔚然又唔去拎佢個波,
又話有人黎....之後話陪佢去屋企拎,又成個細路咁,唉....雖然佢真係
又番番去,攪到成班友都想圍佢!!!!
好彩丫比卡超黎左~救星,如果唔係又要係到喂蚊...
5點到搭車番屋企,沖完涼,就即刻參考答案!唔洗半粒鐘K.O.哂=]
|