今日去飲茶....飽到死....
4點幾,番屋企~
之後丫哥同丫媽去買電話,共用喎...都唔錯嘅~
部機都唔錯=]Nokia x6~
買左番屋企,攪到勁多野,但係又唔可以用foxy dw歌,
請問仲可以係邊到dw歌,又無毒架...?
各位大佬~靚女,比D答案,
每一個功能,都會搵你做我第一個白老鼠=]等我丫~
號碼is:66031435。
Yes,天日揀左去同小學Fd玩^^