'*★|東尼;*|!
dickson197
暱稱: '*★*''的神仔''*|!
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2012-01-10
2011-12-31
2011-12-14
2011-11-22
2011-10-29
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 1921
今日人氣: 5
累積人氣: 6538
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 9 日  星期一   晴天


2010-08-09 分類: 未分類

琴日成晚都瞓得唔好...唉...

朝早睇左陣電視,之後同彤彤&ChiLam玩勁舞,

之後tik C 同Karman都黎左...但估唔到欣欣都有玩,

仲玩得幾勁添= ="唉...

愈黎愈覺得自己無用...

之後有時又叫丫哥玩住先,但都唔知點玩勁舞....

D上下左右一彈出黎,佢就禁哂....我連睇到未睇哂...

睇黎我真係有四方障礙.....似似都係睇ChiLam同彤彤掙第一...悶= ="

有咩Game好玩丫...比D提意,一齊玩丫....

火影真係好睇=]






訪客留言 (返回 dickson197 的日誌)


love_hyan 於 2010-08-10 02:17 PM 發表:
唔夠你勁-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

串= ="
Posted at 2010-08-10 06:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rok199778 於 2010-08-09 11:58 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KwaNChILaM 於 2010-08-09 11:47 PM 發表:
CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bruce2513 於 2010-08-09 11:20 PM 發表:
你依家先知火影好睇=.="
cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我不嬲都知...但想講多次,真係好好睇=]
Posted at 2010-08-10 12:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sadlovestory 於 2010-08-09 11:02 PM 發表:
我玩勁舞都好差
哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ME2
Posted at 2010-08-10 12:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siukwok123 於 2010-08-09 10:41 PM 發表:
放心!我都好廢.
玩CSO..好玩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

CSO丫...睇下點,玩.我CALL你啦
Posted at 2010-08-10 12:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MirandaLui 於 2010-08-09 10:36 PM 發表:
Comment=]唔好玩禁多電腦la-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



juliakary 於 2010-08-09 10:15 PM 發表:
Chilam已經稱霸左我地班-_-`
我已經徹徹底底甘輸左`-_-

CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

YA~認同
Posted at 2010-08-10 12:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wongdipying 於 2010-08-09 10:05 PM 發表:
COMS
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]