'*★|東尼;*|!
dickson197
暱稱: '*★*''的神仔''*|!
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-10
2011-12-31
2011-12-14
2011-11-22
2011-10-29
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 1921
今日人氣: 6
累積人氣: 6526
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 25 日  星期六   晴天


2010-09-25 分類: 未分類

琴日個GAG的確低能左D,SOR丫..

今朝比James打黎嘈醒左...換3去樓下搵佢..又要去到石離間M記等Leo...

7點半番學校吹水,吹左半個鐘都未上得車,ChiLam原來今日唔黎...

搭車搭左成個幾鐘,坐坐下架車振得勁得滯,攪到James飛左洛走廊到...笑死^^

到左赤柱,搭船,好舒服丫d海風吹埋黎...第一次同人一齊係同次格痾尿>.<...

又坐左唔知幾耐,洛船...暈暈的...去到只覺得係荒島,中國移動- -無人咁...

第一個去嘅地方係間廢屋,入去個個位勁多刺,痛到...入到去先知係廢...出番黎先話可去可唔去...

一路係咁行上山,攰.....斜到直~(吹姐)好彩都有時會休息下...唔係就搭直升機番屋企...

行左好耐,行左去d石到一齊食野,但都無胃口...食完又無行,又係到吹水...

之後又行丫行丫,S.O.S.個副會長係咁帶頭,係咁唱歌...難聽...

跟住去間野到買野飲,10蚊鑵汽水,特別好飲- -請埋Leo

飲完就行番去碼頭,Leo送紫菜,比我番屋企煲湯~

係船到玩上堂個隻game,Leo條賤人,係咁fake我...輸勁多次...

上岸比王熒話我地爛口,因為車到佢坐我地前面...James跌低...大聲地講勁多粗口..

車到瞓著咁滯...個c機係咁急停,次車醒哂...

番到學校,就去M記食,因為好肚餓..食完番屋企。

今日D相:

 全班最靚仔=]

U.F.O.基地(Leo吹的) 棺材石

天崖海角 帥翻了~

輸左,同miss粱影相再要放上黎..好憎影相丫..






訪客留言 (返回 dickson197 的日誌)


chenlingling 於 2010-09-26 08:05 PM 發表:
芝士可愛到伢*U*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係丫呢~
Posted at 2010-09-27 05:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sadlovestory 於 2010-09-26 01:05 PM 發表:
同廁格屙尿=.=?
好靚仔呀!

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈...
Posted at 2010-09-26 01:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



manmanchow 於 2010-09-26 12:06 AM 發表:
CMCM;;]
very 令仔!)
-__-;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯~都話架啦!
Posted at 2010-09-26 01:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rok199778 於 2010-09-25 11:35 PM 發表:
上年我去過,
番到黎,超攰
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

YA
Posted at 2010-09-26 01:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sequiny 於 2010-09-25 10:30 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siukwok123 於 2010-09-25 08:31 PM 發表:
cm~:)
張相超可愛.我好鐘意
下年我又想去
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我實唔會再去...
Posted at 2010-09-25 09:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



juliakary 於 2010-09-25 08:14 PM 發表:
太好了
你跟梁杏碧好登對啊-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

FUC*
Posted at 2010-09-25 08:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chy6067 於 2010-09-25 07:22 PM 發表:
cm
最細戈張先令
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -算吧啦...唔好逼我爛口!
Posted at 2010-09-25 07:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chim5354 於 2010-09-25 07:22 PM 發表:
仆街,明明係你地一齊震撞我出走廊
影我相,睇住來
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KwaNChILaM 於 2010-09-25 07:13 PM 發表:
我都無簽通告 點去-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉~原來....
Posted at 2010-09-25 07:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]