今朝番到去,做埋本數學~振波係唔係都話D功課今日交...FAKE死~
數學帶錯書~又扣左一分`
地理同音樂潑辣雞都坐我旁,好痛丫>.<
中文堂,鬥答得多問題!輸左比振波...
中文話楊貴妃係個陣係靚囡...如果明真係個陣...咪好靚囡- -
Lunch去安陰食,之後番課室睇黃靖打企鵝~知商真係(-)200度!!
第一堂英文又係好似自修咁...希停寫粗口丫~
MMLC,扮入唔到去後面坐~天元開佢個份黎比我抄^__^
EPA,無派我個份...都知我拎左出去架喇...我有C丫~
放學同D,C班打,同經正一隊~係咁炒3分- -Leo又唔提我點射...唉"/...\"
之後去停車場同自己班打~副隊長係咁哂3分...屈機啦...
4點9wall-E放留堂,放埋A班個個黎...比人收波就走...
之後條友肚餓扮無意識- -揸黃靖....好狗!
再去ok請佢...又吹下水,6點番到屋企~
天日小琴生日=]
|