今日如常番去抄功課,數學~
CL堂整相...幾得意`
D.T.畫個d3D,悶...
小息,高比請食野^__^
英文堂...份作文比佢劃哂咁滯...唔洗點改!
中文,振波傳大紙仔...睇左佢寫乜比希停,比佢整到隻手魚左成塊- -
Lunch唔記得約左wall-E添!SOR丫....又去安陰食...
數學堂又無帶書...Lunch想去借...Leo又阻住哂...挑~
兩堂IS,鬧人鬧左成堂- -又悶....又遲洛堂..
放學打左陣波,之後同Jeams去飲野吹水~
小琴生日快樂^__^