Leo又話地理本野好少,番去抄都得...真係得...但亂抄- -
未溫過書...IS堂想溫都唔得...
地理個默書得16分~又要請野飲喇>.<
EPA都係傾計...
小息去食野...&溫中史...
中史個測驗都應該唔合格架喇...做完就瞓~
英文堂好想再瞓丫~
Lunch去美心...個飯最後個個都比我買埋....sor丫James~
中文堂...係到玩~
數學堂唔小心整到振波...唔想比佢整到見紅~
佢話做一d野當補償!!唉...但佢又要周圍叫...咁點可以做到丫- -
音樂堂睇埋個套野...很好笑~
放學打左場,James帶兩個F.1羸左我地~屈機!
之後同Leo去食雪糕,還埋差佢個樣野...食完陪佢等車...
點知個兩個丫婆打尖~攪到差d又要等多陪車..嚇死~
見到姣魚佢地係M記...4點半番到屋企~
|