'*★|東尼;*|!
dickson197
暱稱: '*★*''的神仔''*|!
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-10
2011-12-31
2011-12-14
2011-11-22
2011-10-29
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 1921
今日人氣: 5
累積人氣: 6594
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 31 日  星期日   晴天


2010-10-31 分類: 未分類

今日真係好攰喔~~

瞓到11點到...打機,12點3去樓下個波場搵wall-E,

先記得無帶USB,唉...又要遲一日喇....射左幾野去滋味館食野..

食完就行去大窩口打波~等埋James黎,『教練』同我地練波...

我D下手真廢...練完又無帶水..早知都係買完再黎啦- -去油站間野買..

再上番上面同人地3ON3,2點10行去城門谷,見到個絕世淫魔- -十分靚仔`

wall-E去學水...我同James係到玩水~haha,一洛水就抽筋喇=]以為室外無開...因為一條友都無~

問人先知係開左,加左句『你唔怕凍你都可以出去玩嘅』一出到去就

5點佢學完換3,又去番個到打波...key羸左wall-E^__^之後佢又教我地野~原來都唔係好難...

打到7點先走- -比預計遲左個鐘,好彩老豆未番....同佢行番黎~中途好多恐怖野,嚇親>.<

天日又去打波..難得我地班有咁多人『可能』會黎...攰都照去~






訪客留言 (返回 dickson197 的日誌)


siukwok123 於 2010-10-31 10:06 PM 發表:
CM~:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rok199778 於 2010-10-31 09:33 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leochan96 於 2010-10-31 08:50 PM 發表:
威威
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bruce2513 於 2010-10-31 08:18 PM 發表:
教識徙弟冇師傅-^-
攰攰'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係教練唔係C傅,OK?
Posted at 2010-10-31 08:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chim5354 於 2010-10-31 08:18 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]