今日真係好攰喔~~
瞓到11點到...打機,12點3去樓下個波場搵wall-E,
先記得無帶USB,唉...又要遲一日喇....射左幾野去滋味館食野..
食完就行去大窩口打波~等埋James黎,『教練』同我地練波...
我D下手真廢...練完又無帶水..早知都係買完再黎啦- -去油站間野買..
再上番上面同人地3ON3,2點10行去城門谷,見到個絕世淫魔- -十分靚仔`
wall-E去學水...我同James係到玩水~haha,一洛水就抽筋喇=]以為室外無開...因為一條友都無~
問人先知係開左,加左句『你唔怕凍你都可以出去玩嘅』一出到去就 。
5點佢學完換3,又去番個到打波...key羸左wall-E^__^之後佢又教我地野~原來都唔係好難...
打到7點先走- -比預計遲左個鐘,好彩老豆未番....同佢行番黎~中途好多恐怖野,嚇親>.<
天日又去打波..難得我地班有咁多人『可能』會黎...攰都照去~
|