今日係考完試黎..老豆正常番嘅一日~
朝早起身睇野..打機..12點出去`
今日wall-E係最準時嘅一日!去到買完M記拎走.去搭車`
搭車個陣..wall-E係咁話講大話講大話...James又信佢= ="
到深水埗,得兩條友係到..鬥波..又成個人軟撚哂- -都唔想打..
2點幾行去游水,勁冷~_~凍到癲...又全部都係丫伯丫婆/...\
早d出去換番3..真係頂唔順,起哂雞皮..
5點幾搭車,係石離洛,又要我行勁遠- -
Fake尻哂- -好彩6點準時番到去..
真係好介紹!我嘅救星~v~
|