今日真係凍到震~_~
音樂同地理都係同同一個人坐...悶
小息去食野,比人攪到我爆精...成手都係- -
中史去影班相,影完正經個d..之後個d都見唔到樣^__^太好!
Lunch去飲茶,樣樣都咁慢..之後玲玲同王靖搭台..
之後番學校個陣又笑到仆街..
兩堂英文睇片....姣魚同Jx2係到畫畫...
畫丫邊個倘樣最似..個個都一睇就估到~v~
都估唔到我有咁多優點..『雖然係大話..但我好中意』(歌詞)~
放學打波...最尾個場超正..Team Work成功了~
走個陣天元執到10蚊~比左我同James分a_a
|