今日早左成粒鐘同James去KF,
10點等齊人去睇戲...一齊約出黎,分開去睇戲~_~
我地睇完班女仔仲未睇完,係到行,等佢地..
之後我地十分狗...Where am i?(金句~v~)
去左CEO唱K,
wall-E ROCK友..ChiLam就情歌王,
Leo係『番版林峯周杰倫小豬』(純粹佢個人認為)雖然的確幾好聽ge...
唱到5點走人..
聖誕禮物就扼左我成舊水- -