今日marking day都要番...今朝比Leo fake左8點半番到去...
D人都問我做乜咁早番-__-7上去電腦室做左粒鐘野..
去身體檢查...見到MaKa同女泳童=]
攪點買野飲番屋企食..飽~
之後同Leo去荃灣,去元氣食野..唔識開門..以為無開=]
好味~但好飽= ="
食完去麥麥送比小琴佢地..點d歌我好多都唔識-__-
坐左陣去石排...同肥肥,玲玲,Leo小學校隊隊長仲有條友一齊打..
超勁個隊長...打到6點到搭車走人~
天日派卷~︿~唉..
『朋友們』,留埋cm先好走`3`
|