今日愚人節...
電腦堂搵地震個d野..都無乜點做過就洛堂..
D.T.碌野..丫SIR話我無能..整唔好..再諗過`但都有6.5分=]
英文勁悶..數學自修.
Lunch去安陰食..番黎睇人打波`
IS堂勁悶...不過好似過得好快咁`瞓著咁濟~_~
放學去中文班..又係對完答案係到吹水^__^
之後打左一陣波..Leo勁左好多`又準左=]
同James同KoBe上去安陰搭車..
去碌ling..今日終於有80分喇..但無珊姐呢d勁人係到~︿~
karman碌得好勁丫 佢地成班都好hea咁..但又中好多-__-
就走個陣..比KoBe一粒波揼洛隻腳到~﹏~凸痛到..魚哂
之後買左d野食上車食`
愚人節快樂`
KoBe.張定.Bri淫.生日快樂=]
|