今日番到去..即刻做作文同IS`好彩做得切..
中文測驗..詞牌寫左小令`應該都唔合格-__-
IS 肥林又鬧人..仲好`唔洗做咁多野..
英文默書`有嘉城係隔離A_A95好似..
Lunch睇D班同A班打..洛後之後追番哂~0~
數學..TIKC 低_能架`整爛哂我D紙..
仲攪到我整到Linda`比人小架嘛會`
P.E.到喇..第一個划完艇..打波`同Leo1on1..
叼時輸一分..人阻咋屌`咁都計..放學同D班打..
照乳好唔開心咁~見親都係笑嘅佢..今日竟然..
之後同A班打左陣..番屋企`
|