琴日無瞓過咁滯~
朝早換完3洛去小童會..得JAMES同CHILAM`
齊人之後去個老人院..好多老人
之後係到食下野..吹吹水,幫D老人度高磅重...
但度左幾個先知我一直睇錯D刻度-____-即係寫錯幾個~
度哂出去睇灰熊VS雷霆,睇睇下又唔知點解有個未度..SH!T~
做完同Leo去食米線,果然仲係覺得咁難食-3-
食完去佢屋企拎波`咁岩又見到珊姐同豬仔A_A
Leo隻狗好得意=]
去到石排...同軒軒佢地打~唉,真係覺得自己好廢-___-
之後自己練下波...愈打愈無心機~
肥因挑我射key....咁就有枝野飲=]
5點到番屋企....唉-________________________________________-
|