今日勁多功課交..無得瞓
地理堂又無帶書...
音樂堂得Leo一個要唱...啡哩GooD~
中文默書好多都唔識寫...又讀得咁樽快-___-
中史講個份野...我猜羸左淨係講一頁=]
Lunch同Leo...肥肥個d去M記`Leo扼左M記杯雪糕~
英文一堂去mmlc...個個On msn傾計`
放學打波...好撚廢丫我真係~︿~
之後同張定吹水...唉~~
接受唔到呢個事實/_______________________________________________________\