今天呢..中秋節+我生日=大日子`雖然好平常..
以為晨早已經做哂功課...但原來未做ENG個稿..
VA...唉~ 地理,睇哂全班D作品,笑死鳥`
放學番屋企換3,同BRIAN去完石離,再行番上安陰最上個到,之後等...等...等...等...等...
4點7終於搭得的士走`等齊人,燒炭~
之後就係咁燒,D棉花糖真係正=]溶化@_@
到左6點幾...黑哂A_A之後係到玩牌 搵人吹水..唉
行左半粒鐘到走番去梨木樹,係商場等小丁,之後我就番龜了~無MODD -X_X-
多謝你地D生日快樂先...多謝你地D禮物(但唔記得帶番屋企-口-sOr)多謝你地打黎我到(T v T)
我遲早打尻你=]
|