今日...又冇咩特別,,
最特別o既就系,,今日tsa口試,,中文個人短講搵
左我去= =超唔想....
去到,,坐左陣..之後有條友叫我比D野佢睇..
我差D比左張學生證佢.....
唔可以比的...
因為學生證張相太令啦....--赦犬---
所以米比左本HANDBOOK佢睇low..
之後就系..系到坐..----等...待......
一陣之後我就去第二間課室..
搞左唔系好耐....
好快走得----講得過1 MINS=====囧
之後就落去上堂...DT
所以我要講番我一個好事
,,,,,就系.....
我色扭4x4啦......
好開心/....
不過,,要扭好耐------囧
|