今日派成績表...
老C話我地個個都可以畢業
所以我好唔開心
因為唔可以畢業
-----------------------
之後老C叫我入佢間ROOM幫佢搞野...
點知,
搞到佢成身到有果D野...
點知咁岩比同學仔見到,
又入黎搞...
搞搞下變成34P
--------------------------
亂作,唔好當真=]
-----------------------------
今日番學...
之後同呀19號...11號D人玩果D咩牌...
之後玩玩玩玩玩玩...
玩到我都唔記得左要上去搞野
之後入去搞完野之後
成身鬆哂
之後
都係冇野
---------------------------
失望


)


琴晚我3點鍾起身睇烏拉圭 V 荷蘭
3點果時荷蘭已經1比0
點知上半場就完果時
烏拉圭就入波
1比1
精彩到爆...
我真係有睇架...
比D圖你地睇囉...
好失望囉
URUGUAY輸左
不過
都可以打季軍戰^^
----------------------
世界盃消息:
烏拉圭 V 荷蘭
2 : 3
------------------------
今晚
|