今日放左學之後,因為我唔記得帶KEY
所以係度等等等等....
等到11:35:20:097
我就打電話比呀媽...
話我冇帶KEY
之後我就拎KEY
番到HOME就,OPEN THE COMPUTER^^
你真係好Kai 喎!部電腦話咩咩核心錯誤,無法啟動
試過好多次都係咁...
嚇到我又想屙屎,又想屙尿...
好彩我醒目...
打電話去保養中心...
佢教左我WASH COMPUTER
之後,E加冇野LU,好HAPPY
番版
正版
超級無聊加白痴加低能版