so down - 肥豬爸爸 - QOOZA BLOG 網上日誌
肥豬爸爸
dickyluilk
暱稱: 大肥豬
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
happy easter
時間過得好快
肖蛇2010運程
掛住仔仔
父親節快樂
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 102
今日人氣: 7
累積人氣: 1386
2009 年 2 月 25 日  星期三   陰天


so down 傷心 分類: 未分類

 

昨天非常5開心,去接佢地放學,佢地同我講2:30放學,我就2:25到學校等,點知原來佢地放3點,被佢地玩左添。
跟住同細仔去睇牙醫,點知原來那個牙醫5幫人做x牙(5識寫),又要找過第二個,毛奈
夜晚出左去吃飯,同一班老人家一起吃,點知道佢地兩個吃吃下,滿滿地,玩打架,被其他的人睇到,真無面,
所以我返左屋企後罵佢地兩個,佢地有錯,不過其實我都5使發甘大的皮氣,可以慢慢講,不過我還有十日左右就要返香港,
我急起來,就罵,我也有d,希望佢地5好憎我la





訪客留言 (返回 dickyluilk 的日誌)


coffee_68214 於 2009-02-25 07:43 PM 發表:
其實我明你ge感受ge`
佢地兩個無la la係第2 D人面前打交wo`
無面架嘛`
其實我兩個細佬成日都係咁`
真係好煩`
話又唔聽wo`
你發咁大皮氣都係關心佢地姐`
邊有d 爸爸媽媽見到自己d仔女頑皮唔發咁大皮氣佢鬧地架`
何況如果佢地唔頑皮`
你都唔會鬧佢地啦`
係唔係!!`
仲有丫`
佢地唔會咁易就憎人架`
你放心啦`
Always Be Happy`
OK??`
c0MmeNt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



asd2398 於 2009-02-25 05:26 PM 發表:
唔好唔開心喇`
Be Happy;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]