2009-03-02 - 肥豬爸爸 - QOOZA BLOG 網上日誌
肥豬爸爸
dickyluilk
暱稱: 大肥豬
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
happy easter
時間過得好快
肖蛇2010運程
掛住仔仔
父親節快樂
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 102
今日人氣: 10
累積人氣: 1389
2009 年 3 月 2 日  星期一   晴天


2009-03-02 開心 分類: 未分類

 

尋日約左一個朋友同兩個仔去滑雪,上次去5成,今次玩番夠本。
一開始,我想上去最高都玩,點知道跌倒死,太快,年鞋都飛左幾次,又冇手套
手都凍傷左,e 家重有d  =.= 
所以後面都係低d地方玩,冇再跌倒 La
兩個仔後來換左玩一塊版個d snow block
佢地第一次玩 ja,玩得比我好多多聲,5通老人家玩勿野都差個d細路
怕佢地遲d話我老,叫我坐一邊睇佢地玩,5受我玩,慘,超可憐5好再想 la.
到一點左就去食野先,Wa D 野好貴,四個人食漢堡,食左3百蚊.
我怕死,所以坐到兩點半先再入去再玩,跟住同佢地影下相,好快到5點,要走人,因為約左人食飯﹗
食完飯番屋企,等仔仔有時間寫 gz同佢地女朋友MSN,點鬼知網速5好,跟住左親戚屋企 hea
 
有新的相簿
好開心,超過100人看la





訪客留言 (返回 dickyluilk 的日誌)


coffee_68214 於 2009-03-02 09:07 PM 發表:
佢地唔會咁做架`
佢地唔會唔理你自己走左去玩架`
放心啦`XD`
D野真係好貴喔`呵呵`
我睇左琴日你地滑雪d相`
有兩張相佢地食野食得好核突呀`xp`
好好笑lo我想講`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 

我知道佢地食野食得好好笑,所以擺上去比你睇

 

Posted at 2009-03-03 01:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



asd2398 於 2009-03-02 08:05 PM 發表:
放心喇`佢地唔會唔會咁衰仔GE`
真係咁GE話`
我幫你教訓佢地`xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 

你記得一定要幫我教訓佢地

 

Posted at 2009-03-03 01:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]