2009-03-04 - 肥豬爸爸 - QOOZA BLOG 網上日誌
肥豬爸爸
dickyluilk
暱稱: 大肥豬
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
happy easter
時間過得好快
肖蛇2010運程
掛住仔仔
父親節快樂
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 102
今日人氣: 2
累積人氣: 1381
2009 年 3 月 4 日  星期三   陰天


2009-03-04 鬱悶 分類: 未分類

今日我訓到10點先起身,佢地5係屋企,

成間屋都好鬼靜,起身做左一陣野,跟住去飲茶,
點知我飲飲下茶,想起佢地兩個,喊左出泥,好魚
我立刻走鬼左去廁所,5知道有冇人睇到 =.=”
飲完茶返到屋企做做下野又想起佢地,冇辦法
又。。。。。。,冇鬼用
可能係天氣涼左,擔心佢地 la.
幾時先到3/8日,喊到眼重都未到la
 
我又找到幾幅相,比你地睇下細路仔佢地
睇相簿﹗





訪客留言 (返回 dickyluilk 的日誌)


asd2398 於 2009-03-05 08:01 PM 發表:
等我估下先`
第1張相(紅色衫)
左係long`右係sin
第2張(藍衫)
左係long`右係sin
之後果2張`
都好係係左係long`右係sin`
唔知岩唔岩呢-))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 1st is wrong,other is correct !
Posted at 2009-03-05 08:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



coffee_68214 於 2009-03-05 05:21 PM 發表:
下`
唔記得左lu`xp
我會揾下D相架LA`
你個鼠標勁得意呀`
史迪仔喔`
呵呵`
又發din la我`= =
p.s我見到史迪仔會發din的`-o-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 

我知道你瘋狂中意史迪仔,所以我去找  

 

尋日我找到,叫人比個雨法我,我今日收到,雨法如下  

 

 <style type=text/css>

 <!--

 a:hover{cursor:url(http://www.fileden.com/files/ 2007/11/28 /1611978/YYY.ani);}

 body{cursor:url(http://www.fileden.com/files/ 2007/11/28 /1611978/YYY.ani);}

 -->

 </style>

 

Posted at 2009-03-05 05:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀寶`XD 於 2009-03-04 09:17 PM 發表:
我試下揾下D相LA `
luilonghang同luisinhang細個D相OK肥LA`
Kathy細個D相就肥lo`
但都好可愛喔`
呵呵`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 

你細個肥5肥 

 

Posted at 2009-03-05 01:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



asd2398 於 2009-03-04 08:49 PM 發表:
唔好再喊喇`喊都唔係1個辦法`
事實幾難接受都要接受`
如果短短幾日都挨唔過`
之後ge 291日你點算?
堅強D`暫時分開不等如失去
你應該想住仲可以1齊幾多日`
而唔係仲有幾多日就要分開`
放心喇`200幾日好快過架炸`
何況`掛住佢地ge唔只你1個
仲有我`牙寶`佢地mami都1樣`
所以`有咩唔開心`
就等我地1齊同你分擔`
以後沒有他們的日子`
我們就這樣堅強的走過去`好嗎?`
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
佢地d想超得意牙`
不過分唔出邊個打邊個-_-
我都放左我d細路相上去`
得閒可以上去睇下=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 

知道 la,我會向你地學習。

 

你猜下佢地邊個打邊個,我再話比你知道 correct or not !
Thank you very much !

 

Posted at 2009-03-05 01:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀寶`XD 於 2009-03-04 07:42 PM 發表:
我中2佢地坐左係度食緊野果張黑白相`
勁可愛`
勁可愛`
勁可愛`
勁可愛`
勁可愛`
勁可愛`
勁可愛`
勁可愛呀`XD
依家我發左din`= =
我細個果D相唔知放曬係邊`- -"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 

冇得睇你d相,5高興 !

 

試下找找。

 

佢地係米好肥 do do.

 

Posted at 2009-03-04 08:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀寶`XD 於 2009-03-04 05:59 PM 發表:
搶1喔`
好感動`XD
做咩諗起佢地又喊丫`
傻豬黎ge`(學左miss Tang講野`XD)
↑講下炸`XD
唉`
Be HappY`OK??`
掛住佢地的話`
應該學下Kathy`
呤佢地D相出黎睇下`
唔好唔開心LA!!`
睇左相簿D相`
笑死左我`xp
好搞野呀D相`XD
但係勁可愛lo我想講`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 

你今日好早wo !

 

我越睇佢地 d 相,就越掛住佢地,跟住就。。。﹗

 

英該話勁勁勁勁勁勁勁勁可愛 lo.

 

你最中意邊一將相 

 

可以放一d你細個d相上去 QZ ?

 

Posted at 2009-03-04 07:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]