這兩日心情都係5係幾好,因為已經反左香港,見5到佢地兩個,
E家想起佢地,都會眼濕濕﹗真冇用﹗
可能係睡5好,尋日坐巴士去大陸公司,係車上面睡左覺,醒左先知道電話5見左,真係好黑仔﹗
好多電話裡面資訊冇左,超煩煩煩煩煩煩煩煩﹗又要買過另一個手機﹗
心情5好,5寫la.
幸福點人遊戲`
被點到的人要寫10樣自己想做的事+10樣關於自己的事+10樣自己後悔的事`
然後點3個人做這篇N0TE`代表把幸福傳給這3個人`準備好?G0`
想做的事:::
1) 好想同家人一起生活
2) 好想好有錢
3) 好想5洗做事
4) 學好英文
5) 想時間可以反轉頭
6) 好想多d時間陪仔仔
7) 想仔仔多d同我講心事
8) 想自己事業好d
9) 愛我身邊所有人
10) 永遠5洗和人分開
關於自己:::
1) 已經44 la
2) 我好硬頸
3) 皮氣又大又差
4) 發覺自己又老又肥,所以叫大肥豬
5) 唔中2衰比人睇低
6) 我要加油賺多d錢
7) 我父親/媽媽/兄在加拿大,想去探佢地
8) 我e家5中意賭錢
9) 我e家好掛住佢地兩個
10) 我都好怕羞
後悔的事:::
1) 5讀好d書
2) 浪費時間
3) 5識主動去做事
4) 冇比時間去了解仔仔
5) 細個做錯好多事
6) 太軟弱
7) 用錯方法對仔仔
8) 幫5到佢地
9) 對自己5好
10) 最後悔事,5想寫出來,我到現在都冇辦法赦免我自己
|