back luck - 肥豬爸爸 - QOOZA BLOG 網上日誌
肥豬爸爸
dickyluilk
暱稱: 大肥豬
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
happy easter
時間過得好快
肖蛇2010運程
掛住仔仔
父親節快樂
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 102
今日人氣: 0
累積人氣: 1359
2009 年 3 月 10 日  星期二   陰天


back luck 鬱悶 分類: 未分類

 

這兩日心情都係5係幾好,因為已經反左香港,見5到佢地兩個,
E家想起佢地,都會眼濕濕﹗真冇用
可能係睡5好,尋日坐巴士去大陸公司,係車上面睡左覺,醒左先知道電話5見左,真係好黑仔
好多電話裡面資訊冇左,超煩煩煩煩煩煩煩煩又要買過另一個手機
心情5好,5寫la.

 

幸福點人遊戲`
被點到的人要寫10樣自己想做的事+10樣關於自己的事+10樣自己後悔的事`
然後點3個人做這篇N0TE`代表把幸福傳給這3個人`準備好?G0`
想做的事:::
1)
好想同家人一起生活
2)
好想好有錢
3)
好想5洗做事
4)
學好英文
5)
想時間可以反轉頭
6)
好想多d時間陪仔仔
7)
仔仔多d同我講心事
8)
想自己事業好d
9)
愛我身邊所有人
10)
永遠5洗和人分開
關於自己:::
1)
已經44 la
2)
我好硬頸
3)
皮氣又大又差
4)
發覺自己又老又肥,所以叫大肥豬
5)
唔中2衰比人睇低
6)
我要加油賺多d
7)
我父親/媽媽/兄在加拿大,想去探佢地
8)
e家5中意賭錢
9)
e家好掛住佢地兩個
10)
我都好怕羞
後悔的事:::
1)
5讀好d
2)
浪費時間
3)
5識主動去做事
4)
冇比時間去了解仔仔
5)
細個做錯好多事
6)
太軟弱
7)
用錯方法對仔仔
8)
幫5到佢地
9)
對自己5好
10)
最後悔事,5想寫出來,我到現在都冇辦法赦免我自己





訪客留言 (返回 dickyluilk 的日誌)


asd2398 於 2009-03-11 06:32 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-03-12 10:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



luck 於 2009-03-11 09:39 AM 發表:
 why?仔仔唔去canada讀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 New Zealand 平 D
Posted at 2009-03-11 11:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



asd2398 於 2009-03-10 08:42 PM 發表:
唔汁輸`搶22222*
唔見電話好慘牙`
咩都冇曬`真係超煩`
你咁都叫又老又肥?_?
不是吧-__-v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 需要重新入個d資料,煩死人
你地先叫做後生
Posted at 2009-03-11 11:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀寶`XD 於 2009-03-10 05:53 PM 發表:
搶1`XD
唔見左部電話`..........
比着係我會喊左先`
跟住發din`......
唉`
你最尾後悔果件事..........`
Always Be Happy`XD(又係呢句= =)`(諗唔到其他丫嘛xpxp)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔見左部電話,喊都冇用,只是自己黑仔
Posted at 2009-03-11 11:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]