平時星期一到六都需要開工做事,冇乜野好寫。
尋晚又要睇火影,睇完好疲倦,馬上去睡,所以又冇寫QZ.
不過我有睇佢地QZ,我發現ah BO同SinHang好像有d問題,
所以我留言比ah BO 佢,佢話我知 SinHang 5理佢,我聽到都好冇心機,
因為ah Bo 5開心,其實我知道SinHang都好中2ah Bo,如果5係,
Sinhang離開香港時就5會5開心,不過我知道Sinhang係同我一樣,
5識表達自己,同懶講野,我想大部分男人都係甘 ﹗
我今個星期我都冇見到Sinhang 上MSM,不過我老婆每日都有打過電話去比外母,
有時Sinhang 係到睇電視,電話都5聽,佢就係甘 !
Sinhang 我知道你好中2ah Bo,試下多d表達自己la,5係人地點知道你想乜東東 ﹗
年青人戀愛,都係比較純,因為佢地愛情冇受到外來因數影響,冇受工作/錢/將來影響,
只係自己鐘5鐘2就好 ﹗但係世界上最好的愛情就係讀書時戀愛,總是最難忘 ﹗
去享受一下,將來大個左,就5會再有 ﹗
我尋日由大陸反香港,我立刻去左買菜煮湯比老婆飲,哈哈,不過我只識煮一種湯,
還好la,佢冇話難飲,我好長時間冇煮飯,重可以食得落wo,好野 Happy !
|