Sunday - 肥豬爸爸 - QOOZA BLOG 網上日誌
肥豬爸爸
dickyluilk
暱稱: 大肥豬
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
happy easter
時間過得好快
肖蛇2010運程
掛住仔仔
父親節快樂
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 102
今日人氣: 3
累積人氣: 1382
2009 年 3 月 29 日  星期日   陰天


Sunday 分類: 未分類

平時星期一到六都需要開工做事,冇乜野好寫。

尋晚又要睇火影,睇完好疲倦,馬上去睡,所以又冇寫QZ.

 

不過我有睇佢地QZ,我發現ah BO同SinHang好像有d問題,

所以我留言比ah BO 佢,佢話我知 SinHang 5理佢,我聽到都好冇心機,

因為ah Bo 5開心,其實我知道SinHang都好中2ah Bo,如果5係,

Sinhang離開香港時就5會5開心,不過我知道Sinhang係同我一樣,

5識表達自己,同懶講野,我想大部分男人都係甘 ﹗

我今個星期我都冇見到Sinhang 上MSM,不過我老婆每日都有打過電話去比外母,

有時Sinhang 係到睇電視,電話都5聽,佢就係甘 !

Sinhang 我知道你好中2ah Bo,試下多d表達自己la,5係人地點知道你想乜東東 ﹗

 

年青人戀愛,都係比較純,因為佢地愛情冇受到外來因數影響,冇受工作/錢/將來影響,

只係自己鐘5鐘2就好 ﹗但係世界上最好的愛情就係讀書時戀愛,總是最難忘 ﹗

去享受一下,將來大個左,就5會再有 ﹗

 

我尋日由大陸反香港,我立刻去左買菜煮湯比老婆飲,哈哈,不過我只識煮一種湯,

還好la,佢冇話難飲,我好長時間冇煮飯,重可以食得落wo,好野  Happy !

 






訪客留言 (返回 dickyluilk 的日誌)


asd2398 於 2009-04-04 01:28 AM 發表:
我係網上面睇`睇到31幾集
個星期6晚都會睇=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



asd2398 於 2009-04-01 09:16 PM 發表:
我地都睇火影架-)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你星期六晚 睇 ?
Posted at 2009-04-02 10:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



coffee_68214 於 2009-04-01 06:59 PM 發表:
我之前見佢好耐都冇揾我`
咪以為佢唔理我lo`
原來係on唔到msn`
客死我la`T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 e家5怕la
Posted at 2009-04-02 10:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]