不開心 - 肥豬爸爸 - QOOZA BLOG 網上日誌
肥豬爸爸
dickyluilk
暱稱: 大肥豬
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
happy easter
時間過得好快
肖蛇2010運程
掛住仔仔
父親節快樂
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 102
今日人氣: 1
累積人氣: 1360
2009 年 5 月 23 日  星期六   雨天


不開心 鬱悶 分類: 未分類

我不知道怎麼,今天好想寫QZ

我有幾日無同仔講過電話,就算上次同他們講,

也只是幾分中,他們都5想講,今天打電話比兩個仔,

結果也是一樣,他們只是想去打機,不理我 ?

我有D心痛,

其實我想想過去,我發現我真的沒有怎麼用心去愛他們.

沒有用心去注意他們真的需要什麼,我好失敗.

所以他們現在什麼事也不同我講,只是同媽媽講.

我知道 Sinhang 同寶戀情有變,我5開心,

就算我問他,他也不會同我講心事,

本來是他自己的事,我理也理5到 !

我發現我幫5到他們什麼,只是會花小小時間同他們玩玩,

我都5知點先可以同他們溝通,我真失敗 !

有邊個可以幫我 !

我知道他們現在不看我的!QZ,所以寫出來也沒有用.

我好掛住仔仔 !






訪客留言 (返回 dickyluilk 的日誌)


Ms`kathy;) 於 2009-05-25 08:42 PM 發表:
其實男仔就係咁架喇`
中意打機`其他野都唔理`
都仲係細個`都唔可以怪佢地ge`
我記得佢地講過`
有d野唔可以成日做`做得多只會厭`
好似開眼仔咁`開得太多都厭
耐唔中1次就好`
雖然我地都明呢個道理`
但佢地就唔會知道我地有幾掛住佢地`
所有關於佢地ge野都想知道`
你作為佢ge牙爸更加掛住佢地`
佢地可能知ge`但唔識去珍惜...
呢個世界邊有完美ge好爸爸好媽媽丫`
每個人都有不足之處架ma`
知道有咩不足去改咪得囉`
付出左努力係唔會白廢架`
唔好咁想自己喇`你邊失敗wo`
我覺得你已經做得好好架喇`
係佢地唔知姐`
以後仲有大把日子`
加油`撐落去`好似牙寶咁講`
萬大事有我地同雷MAMA撐你`洗乜驚姐=)
遲d佢地1定會明白你對佢地ge愛`
唔好再唔開心喇知ma?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



coffee_68214 於 2009-05-24 01:00 AM 發表:
唉呀`唔好咁啦`
你1 D都唔失敗`
唔好唔記得你仲有我呢半個女支持你呀`
你應該開心d嘛`
其實我之前寫QZ都係諗住比佢睇lo`
但係佢依家變成咁`
冇人想架嘛`
係咪`
其實佢咁對我ge`
冇法lo`
佢中意點ge`咪點lo`
仲知唔好成日怪自己啦`
好多事情做錯`
唔單只係得一方錯`
而另外個方冇錯lo`
雷善恆唔理你ge`
比時間佢`
我相信佢終有一日會同你傾心事的`
放心啦`^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝你牙,女女 !
Posted at 2009-05-24 06:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]