http://hk.myblog.yahoo.com/dicky05192003/

dickyman
暱稱: κΕR○ΡPI
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
支持不了
久違了
死心...不息
愛得太遲
功課
文章分類
全部 (74)
κΕR○ΡPIの生活瑣碎事 (40)
κΕR○ΡPIの其他嘢 (6)
κΕR○ΡPIの愛情世界 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 298
今日人氣: 1
累積人氣: 10552
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天

 

 

找一個...真正懂得珍惜你的人 感動

人的一生中,會遇到千千萬萬各式各樣的人,
愛上一個人不需要靠努力,只需要靠「際遇」,是上天的安排,
「持續地愛一個人」 就要靠「努力」。
感情就像一條線,雙方互相的拉著,
不管哪方太輕或太用力,線都可能會斷或鬆開,
那麼當你在尋找你感情線另一端的Mr.right/Miss Right時,就應該要謹慎。
或許你有很多條感情線,可供你不斷的試探,
或許在線斷後,你沒有那個勇氣及心力再去拾起另一條感情線。
不管如何,你在選擇時,就必須要考量到所有.......
有一天,一個失戀的人在公園哭泣.這時一位哲學家走來,
輕聲的問他說"你怎麼啦?為何哭的如此傷心?"
失戀的人回答說 "嗚~~我好難過為何他要離我而去"
不料這為哲學家卻哈哈大笑. 並說 "你真笨"
失戀的人便很生氣的說:"你怎麼這樣?我失戀了,已經很難過.你不安慰我就算了.你還罵我."
哲學家回答他說;傻瓜.這根本就不用難過啊.
真正該難過的應該是他.因為.......
你只是失去了一個不愛你的人.
而他卻是失去了一個愛他的人.
 
失去一個不珍惜你的人,並沒什麼好難過的.....
因為你還有機會...再次遇到那個懂得珍惜你的人.......
一定會的...因為你相信『奇蹟』的存在~
不是嗎!?
由衷的祝福大家.....
都能夠遇到那個.......懂得『珍惜』你的人......

                                                                                          

 刊登時間2006-08-12 12:58 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 




訪客留言 (返回 dickyman 的日誌)


nowitzki 於 2006-08-13 09:28 PM 發表:
無鬼聊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下.........
(心淡)
Posted at 2006-08-13 09:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



onon21hk 於 2006-08-13 06:48 PM 發表:
冇咩意見...都睇過好多次類似~~
感想就係...咁就算佢珍惜你,你唔鍾意佢....
一樣冇用~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你講晒啦..........
Posted at 2006-08-13 09:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



onlyjanice 於 2006-08-13 06:26 PM 發表:
無人會珍惜我嫁la~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咪咁啦........
你遲早會搵到架!!!!!!!!
Posted at 2006-08-13 09:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kayan511 於 2006-08-13 12:56 AM 發表:
呢d文章係你作定你搵ga?
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

叫你地俾意見呀!!!!!!
Posted at 2006-08-13 09:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



onon21hk 於 2006-08-13 12:29 AM 發表:
又作散文=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

俾D意見丫唔該...........
Posted at 2006-08-13 09:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



karen2barry 於 2006-08-13 12:18 AM 發表:
知吾知我係邊個..
文章吾錯吾錯..
你作嫁..?!
睇吾出喎..

 


[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知你係邊個.....
篇文作得唔錯呢......
Posted at 2006-08-13 09:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dicksiu 於 2006-08-12 07:16 PM 發表:
我搵唔到喎=口=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呢d野......
你總有一日會遇到既....
信我啦!!!!!!
Posted at 2006-08-12 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]