| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 
|
繁忙  |
|
今日d時間比起我想像之中過得快好多.........
係午膳既時候,我地班仲未有飯卡,
最後搞左好耐先有得食.....餓死
then英文堂睇"一千零一夜"......正!!!!!!
今日d功課好多.....有中英文剪報,Maths,A Maths同Chem.....
星期一仲要測Bio同Chem添......慘喇!!!!!!!!!!

|
| 刊登時間2006-09-08 07:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
    
   
|
|
青 於 2006-09-12 05:04 PM 發表:
我有時都係ON唔到MSN..
都唔知咩事僧咁既""
好凍..好凍
|
網主回覆
我試過一次啫...... 
睇泥已經到左秋天喇!!!!!!!!  Posted at 2006-09-12 08:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係超樣衰.........  Posted at 2006-09-11 11:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
套戲係一千零一夜,but睇果個故事係阿拉丁 Posted at 2006-09-09 11:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
放學後先測呀!!!!!!!!!!
你究竟有冇聽到架........ Posted at 2006-09-08 10:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好威咩.........
總有一日輪到你架咋!!!!!!!!!!! Posted at 2006-09-08 10:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|