http://hk.myblog.yahoo.com/dicky05192003/

dickyman
暱稱: κΕR○ΡPI
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
支持不了
久違了
死心...不息
愛得太遲
功課
文章分類
全部 (74)
κΕR○ΡPIの生活瑣碎事 (40)
κΕR○ΡPIの其他嘢 (6)
κΕR○ΡPIの愛情世界 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 298
今日人氣: 1
累積人氣: 10509
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 9 月 8 日  星期五   晴天

 

 

繁忙 傷心

今日d時間比起我想像之中過得快好多.........

係午膳既時候,我地班仲未有飯卡,

最後搞左好耐先有得食.....餓死

then英文堂睇"一千零一夜"......正!!!!!!

今日d功課好多.....有中英文剪報,Maths,A Maths同Chem.....

星期一仲要測Bio同Chem添......慘喇!!!!!!!!!!

                                                                                          

 刊登時間2006-09-08 07:31 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 




訪客留言 (返回 dickyman 的日誌)


青 於 2006-09-12 05:04 PM 發表:
我有時都係ON唔到MSN..
都唔知咩事僧咁既""
好凍..好凍
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我試過一次啫......
睇泥已經到左秋天喇!!!!!!!!
Posted at 2006-09-12 08:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



onon21hk 於 2006-09-10 11:36 AM 發表:
阿拉丁d人好樣衰=[]=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係超樣衰.........
Posted at 2006-09-11 11:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



karen2barry 於 2006-09-09 02:06 PM 發表:
一千零一夜?
吾係阿拉丁咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

套戲係一千零一夜,but睇果個故事係阿拉丁
Posted at 2006-09-09 11:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dicksiu 於 2006-09-08 10:00 PM 發表:
星期1同星期2都冇BIO堂=口="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

放學後先測呀!!!!!!!!!!
你究竟有冇聽到架........
Posted at 2006-09-08 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nowitzki 於 2006-09-08 09:17 PM 發表:
我得Maths+Chem有HW....
呵呵~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好威咩.........
總有一日輪到你架咋!!!!!!!!!!!
Posted at 2006-09-08 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]