http://hk.myblog.yahoo.com/dicky05192003/

dickyman
暱稱: κΕR○ΡPI
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
支持不了
久違了
死心...不息
愛得太遲
功課
文章分類
全部 (74)
κΕR○ΡPIの生活瑣碎事 (40)
κΕR○ΡPIの其他嘢 (6)
κΕR○ΡPIの愛情世界 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 298
今日人氣: 10
累積人氣: 10561
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天

 

 

失敗 開心

今日一返到去就做Maths....

Bio之前做錯左,又要再做過

臨UT之前miss朱派番d a.maths小測卷,成績尚可,衰大意lo

then英文listening UT,識d唔識d......實低分啦

Maths堂Miss朱俾我地自己做數,以便跟上進度......

我一條都冇做,係度溫書算.........

then中文堂.....好悶

到Phy堂喇!!!!!!!!!!

做到佢俾果d題目........滿足

英文2堂去左411室睇film叫機場客運站(The Terminal).........好正

then2堂chem.....小測先,有d錯左........

放學lu......今日終於得閒d!!!!!!!!!

                                                                                          

 刊登時間2006-09-19 07:09 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 




訪客留言 (返回 dickyman 的日誌)


viewdream 於 2006-09-20 12:36 AM 發表:
正一STOMATA~!= =+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔覺煩我都覺啦........
Posted at 2006-09-20 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



karen2barry 於 2006-09-19 09:32 PM 發表:
全部test衰哂><
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔緊要wo........大把人陪你啦!!!!!!!!!!
Posted at 2006-09-19 10:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dicksiu 於 2006-09-19 09:14 PM 發表:
我都有上網查下呢套野既中文名係咩xd"
個名怪怪的xd"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

個名好怪咩........
我覺得幾正常丫......
Posted at 2006-09-19 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nowitzki 於 2006-09-19 09:09 PM 發表:
正啦...
有得睇Film= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Miss Ma的確唔錯.....
成日有得睇film........
Posted at 2006-09-19 10:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



onon21hk 於 2006-09-19 08:56 PM 發表:
尚可= ="....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知你勁啦......仲係度串我添
Posted at 2006-09-19 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]