http://hk.myblog.yahoo.com/dicky05192003/

dickyman
暱稱: κΕR○ΡPI
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
支持不了
久違了
死心...不息
愛得太遲
功課
文章分類
全部 (74)
κΕR○ΡPIの生活瑣碎事 (40)
κΕR○ΡPIの其他嘢 (6)
κΕR○ΡPIの愛情世界 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 298
今日人氣: 9
累積人氣: 10560
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 9 月 20 日  星期三   晴天

 

 

太正常 不安

今day KLTV開幕.....遲早執粒架喇

中英各2堂......悶到抽筋!!!!!!

chem.....ok la

3堂maths+a. maths......數字轟炸!!!!!!

but最後仲有時間傾d班會活動.....佩服

                                                                                          

 刊登時間2006-09-20 09:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 




訪客留言 (返回 dickyman 的日誌)


nowitzki 於 2006-09-20 10:30 PM 發表:
咁正架....
有咁多時間傾班會既野...
我地淨系用Lunch= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

miss朱教到好快ma....so有大把時間剩lo
Posted at 2006-09-20 11:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dicksiu 於 2006-09-20 10:01 PM 發表:
記得積極o的參加班會活動啦xd"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都要牙!!!!!!!!冇左你點得丫.....
Posted at 2006-09-20 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]