| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 
|
太正常  |
|
今day KLTV開幕.....遲早執粒架喇
中英各2堂......悶到抽筋!!!!!!
chem.....ok la
3堂maths+a. maths......數字轟炸!!!!!!
but最後仲有時間傾d班會活動.....佩服

|
| 刊登時間2006-09-20 09:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
    
   
|
|
咁正架....
有咁多時間傾班會既野...
我地淨系用Lunch= =
|
網主回覆
miss朱教到好快ma....so有大把時間剩lo Posted at 2006-09-20 11:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你都要牙!!!!!!!!冇左你點得丫..... Posted at 2006-09-20 11:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|