http://hk.myblog.yahoo.com/dicky05192003/

dickyman
暱稱: κΕR○ΡPI
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
支持不了
久違了
死心...不息
愛得太遲
功課
文章分類
全部 (74)
κΕR○ΡPIの生活瑣碎事 (40)
κΕR○ΡPIの其他嘢 (6)
κΕR○ΡPIの愛情世界 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 298
今日人氣: 7
累積人氣: 10515
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天

 

 

滿足

今日一早起身打機+做左少少hw......

下午去左親戚屋企玩,又係打下機咁lo....

我呢排開始鍾意邊打機邊聽歌,以前覺得會分心架

but原來仲好d添......^^

食完晚飯之後就返歸lu.........

唔知大家中秋節有咩節目呢????講泥聽下丫......

                                                                                          

 刊登時間2006-10-02 12:11 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 




訪客留言 (返回 dickyman 的日誌)


karen2barry 於 2006-10-04 10:00 PM 發表:
煲蠟...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

煲蠟.........刺激呀!!!!!!!!
Posted at 2006-10-05 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nowitzki 於 2006-10-02 11:28 PM 發表:
中秋果日去放火!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁我去救火lo.........
Posted at 2006-10-05 07:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



onon21hk 於 2006-10-02 03:27 PM 發表:
中秋節更係出街玩喇(佢地肯ga話)
唔知班會會唔會搞d節目出泥玩呢~~...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

who佢地.....
班會......算吧啦!!!!!!!!
Posted at 2006-10-05 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dicksiu 於 2006-10-02 10:35 AM 發表:
中秋留係屋企掛xd"都唔會有人約我出去玩家啦xd"
係屋企一路玩電腦一路食冰皮月餅~諗起都開心xd"
打機@@?你仲有打機呀@@?咩game呀xd"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我約你出去玩lo........
我玩winning........
Posted at 2006-10-05 07:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Psychologist 於 2006-10-02 03:07 AM 發表:
邊打機邊聽歌係一種享受~
中秋節~o係屋企打機掛
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我認同!!!!!!
乜你咁架.........
Posted at 2006-10-05 07:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]