| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 
|
正常  |
|
今日好普通,
冇乜特別可言.....
係chem quiz勁多唔識lo......
心灰意冷.....

|
| 刊登時間2006-10-10 06:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
    
   
|
|
寶雅妹妹 於 2006-10-12 08:13 PM 發表:
有幾心灰意冷啊
考得唔好...下次咪努力咯~哈哈
去我日記啊^^
個背景音樂好熟啊
開頭好正啊....就快4000喇
好勁啊呀!!!我開左成年先得個6000咋=_=
|
網主回覆
係既........我會架喇
多謝大家既支持........ Posted at 2006-10-12 09:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀..........>.<" Posted at 2006-10-12 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你????????
算吧啦........... Posted at 2006-10-12 08:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嘩~~咁都叫勁多唔識=.=
哈哈~你第1條的答案真係笑死我!
|
網主回覆
笑咩野.......... Posted at 2006-10-12 08:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
承你貴言la....... Posted at 2006-10-12 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
冇人信我........>.<" Posted at 2006-10-12 08:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|