| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 
|
慘  |
|
今日搭690返去,見到呀dick....
Bio UT.......慘不忍睹>.<"
之後上堂.......
放學果個咩講座好kai lo..........

|
| 刊登時間2006-10-12 09:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
    
   
網主回覆
盡量啦.....>.<" Posted at 2006-10-15 10:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁岩啫..........^^ Posted at 2006-10-15 10:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
冇乜特別事發生嘛...... Posted at 2006-10-15 10:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
晨早見到你真係唔好彩= =+
係你地日記就話自己識= =
自己日記又話唔識....
你玩野嗎?!
|
網主回覆
我啞晒lo.......... Posted at 2006-10-15 10:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
做詩人唔好咩.......... Posted at 2006-10-12 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係咩........乜咁岩呀 Posted at 2006-10-12 09:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|