| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2011 年 9 月 8 日 星期四  |
| 2011-09-08 |
分類: 未分類 |
今日上ers堂,
崔sir講到人講大話,
佢自己個仔喺兩歲嗰陣,
做錯事會認,
會伸手板出黎畀崔sir打
但係到三歲嗰陣,
佢已經學識講大話
明明崔sir見住佢整爛
但係佢都係話冇
叫佢伸手板出黎又say no
原來一個人喺咁細個就已經識講大話
呢種技術係與生俱來?
人之初唔係性本善咩?
做人一定要經得起謊言,
受得起敷衍,
忍得住欺騙,
忘得了諾言,
放得下一切,
最後用笑來偽裝掉下的眼淚,
要記住越是忍住淚水,
越會變成幸福的良藥。
聽日就有情侶書包喇
|
網主回覆
仲無可限量.. Posted at 2011-09-13 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我表妹3歲個時佢咳得好犀利 又唔食得公仔面又唔飲得汽水 之後佢同我講大話真到我差d信左佢 如果唔係打左個電話問佢呀媽 真係信到佢十足
|
網主回覆
呢d大話就無傷大雅喇, 不過咁細個就識講大話, 大個就.. Posted at 2011-09-08 10:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|