唉…今日無無謂咁又一日…不過我今日都係唔多開心,無咩心機…唔知點解,
有D因為佢,有D係我既成績…我覺得我英文…
放咗學返黎,聽到個電話響,係佢打黎,(有DHAPPY),但原來佢話俾我聽佢今晚要返大陸,
我都唔知佢幾時返…雖然佢臨走前都話聲俾我聽,但我唔開心係因為佢走,我會唸住佢,
我想唔唸都控制唔到…好辛苦…我想搵個人幫下我…WHO can help me? I am so helpless
究竟我應不應繼續等……
========= 還是和你做情人…煩死