我發覺自從發生戈件事到己家都差吾多成年
但係都係有一種未完未了的感覺....但我已覺
得無比的無聊,但係有d人就越講越興奮.越講
越開心...雖然一開始的時候真係覺得有小小奇
怪,但時間長左就真係無咩感覺..希望以後會安
靜啦...吾好再講我啦...你地應該要揾第二個代替
我...記得要揾第二個啊...最多以後我吾吃包做早餐
啦....我以後吃面或腸粉...哈哈......