今朝11點先起身-_-....
hea hea hea...
食食食...
暈左...
暈完..望下D功課...
死左..
請大家為我默哀...
謝...xDD
↑痴的.
今日鐵嘴銀牙大結局了..
睇完..覺得有D無聊..-_-
最搞笑都係..
''艾甩褲腰''!
I luv you!!=]=]
呵呵!我將會收到X'MAS禮物!真係估唔到*v* THANKS!^^
唔知大家會唔會送聖誕卡呢??好想收!
But一定冇小學咁多lu..T^T
''我個頭夠唔夠7!!個嘴夠唔夠mood!講到尾!我索唔索!?全港九D靚女都唔夠我嚟!!我隻腳夠唔夠粗!夠唔夠滑!''
↑↑↑笑死!!估下係邊個~*o*估中有獎!xDD

↑↑在下認為好得意**
|