我
笠
呵! -] 今日冇math堂,, 好似過得特別快禁=v= 不過,,,聽日就有了>< 仲要做數= = monmon" 禁都比你睇穿我 {不得不成認了-[ } 放左學好正=v=" 同高f 打左陣好辛苦既波之後,, 同mon&柚柚就去左公園飲酒,,正!!" 成功冇貓= =" 星期六有得踩單車@@!! {小小期待=v=}